Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum TACTICAL OPS Strona Główna
»
O TYM I O TAMTYM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
REKRUCI
O TYM I O TAMTYM
SPARINGI
KLANOWICZE
KLAN ++POL++
RANGI
TRENINGI
PYTANIA DO ADMINÓW
INNE KLANY
Czarna lista!!
SOJUSZNICZE KLANY!!
Kontakt z czlonkami klanu!!
Napisz o swoim ulubionym serwerze!!
ANKIETY
NASZ PEŁNY SKŁAD
Nasz serwer
Kiedy czynny server??
From England France ......
----------------
You Search a good clan comeon:))
Clan ++POL++
Write about you:))
To forum jest przeznaczone dla cudzoziemców polacy mają tu nie pisać!!
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
nesz1
Wysłany: Pią 12:18, 15 Gru 2006
Temat postu:
moja rada -- posraj sie w gacie jak gosciu do ciebie celuje !!! (albo posikaj)
++POL++Strzelec.pl
Wysłany: Czw 18:05, 14 Gru 2006
Temat postu:
taa jasne zesrac sie an rogu zawsze masz na serwie 0/24 kiedys miales ! <hahaha>
Pysio
Wysłany: Czw 16:50, 14 Gru 2006
Temat postu:
moicm najlepszym to wyskoczyc z rogu nie ozdzedzac ammo i napazac ile sie da jak nie ma to zucam granata dalej
++POL++Strzelec.pl
Wysłany: Śro 19:45, 13 Gru 2006
Temat postu: Porady TAKTYCZNE
Co zrobić żeby być skutecznym:
1) CELOWANIE
a) Oczywiście jak najbliżej głowy. Im szybciej ofiara padnie, tym mniej zaszkodzi Tobie i drużynie.
b) Znaj skuteczną odległość rażenia każdej broni (ciężko trafić kogoś nawet z DE jeżeli jest za daleko, bo nabój nie leci idealnie prosto)
c) Pamiętaj gdzie jest miejsce celownika na ekranie gdy musisz walczyć na bliską odległość snajperką i strzelaj "na czuja" (w trybie celowania gorzej się poruszasz, masz ograniczone pole widzenia i reakcje nie są tak dokładne, gdyż celownik porusza się wolniej w tym trybie)
c') Do snajperki zawsze dokup przynajmniej DE!
2) PORUSZANIE SIĘ
a) Chodzenie "na boki" + myszka - OCZYWISTE
b) Czułość myszy ustaw na możliwie jak najwyższym poziomie (ja korzystam z 7.00 ale już myślę o zmianie na 8 lub 9) Pozwoli to małym ruchem nadgarstka obrót o 180 stopni i szybką reakcję na atak z tyłu lub z góry.
c) Klawisze ustaw tak jak Ci wygodnie ale pamiętaj, że będziesz korzystał z min. 8 klawiszy więc nie mogą być za daleko od siebie na klawiaturze.
d) Podczas walki nie idż tylko w jedną stronę. Zmieniaj kierunki. Im bardziej chaotycznie tym lepiej!
e) Pamiętaj by być zawsze zwróconym równolegle do przeciwnika.
f) W pojedynku "twarzą w twarz" ze snajperem nie bój się co jakiś czas kucnąć gdyż (jeśli myśli o szybkim załatwieniu Ciebie to będzie walił w głowę a tu nagle pudło Smile )
g) Po to na planszy są przewrócone stoły, pudła, latarnie, załomy w murach, małe nisze itp. żeby SIĘ ZA NIMI/W NICH CHOWAĆ! Taka latarnia czy słup to jak dodatkowy pancerz! Chodzisz na boki i strzelasz gdy BĘDZIESZ MIAŁ TYPA NA CELOWNIKU. NIE WAL PO SŁUPIE/LATARNI!!! Szkoda czasu na przeładowanie!
3) STRZELANIE
a) Z bliska możesz walić ile wlezie! Twisted Evil
b) Z daleka (ale z bliska też!) najlepiej seriami ale nie standardowymi (np. tryb 3-strzałowy itp.) tylko sam je wyczuj. Zmniejszy to niedogodność zniżania celownika z powodu odrzutu (AK47 i M4A1 w szczególności) i zwiększy precyzję oraz zmniejszy amunicjożerność karabinków! Poza tym nie ma nic przyjemniejszego niż 15 naboi w magazynku gdy przeciwnik już wszystko wywalił i przeładowuje! Twisted Evil
4) GRANATY
a) Ćwicz "na sucho". Zobacz jak granat się zachowuje w locie, jak się odbija rzucony pod różnymi kątami w ścianę, sufit i inne.
b) Gdy przeciwnik znajduje się na moście/gzymsie itp. nie zawsze rzucaj granat aby tam został, bo wystarczy że zeskoczy i lipa... Często rzucenie granatu w KIERUNKU przeciwnika wywoła w nim reakcję obronną. Gdy więc odbije się od ściany to poleci za nim gdy tamten już zeskoczył i frag dla Ciebie Smile [np. na Rapidzie w bazie terrorystów]
c) Zabaw się z przeciwnikiem w "zaganie owiec do zagrody" tzn. rzuć granat za/w przeciwnika/ów i ogniem ciągłym ZMUŚ do wejścia na granat lub utrzymuj w jego polu rażenia. Pamiętaj, że wtedy ma dwa zagrożenia - Ciebie i granat Smile
d) Wnerwiają Cię snajperzy? Od czego jest granat dymny! Rzuć go w połowie drogi między Tobą a snajperem i poczekaj aż nadymi. (sprawdza się np. na Rapidzie na wąskim moście między bazami. Przeciwnik najczęściej zmieni na karabin i będzie walił bez sensu w dym licząc, że tam Jesteś a Ty czekasz aż będzie przeładowywał i wchodzisz (lub nie - element dezorientacji - i zachodzisz z innej strony)
e) Granat oslepiający - nie daj się oślepić przez własny! Pamiętaj, że ma on pole nieskończone (z tym, że im dalej tym krócej działa ślepota) A jak się przed nim bronić gdy nie ma się za czym schować? Możesz odwrócić się zanim wybuchnie i "morda w ścianę" - działa krócej.
f) Odłamkowy - używaj w ciasnych pomieszczeniach. Pamiętaj, że dopóki odłamek jest w ruchu to zadaje obrażenia! Nie wchodź na odłamek jeżeli jeszcze się rusza/leci!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin